Investigadors de la UIB expliquen la ciència en centres educatius d'arreu de les Illes

(Contenido en el idioma por defecto)

SCIT/09 Setmana de la Ciència i la Tecnologia

Dia: del 2 al 15 de novembre de 2009
Lloc: centres educatius d’arreu de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera

L'Oficina de Suport a la Recerca de la Universitat de les Illes Balears coorganitza amb la Conselleria d'Innovació, Interior i Justícia la SCIT/09, Setmana de la Ciència i la Tecnologia, del 2 al 15 de novembre de 2009.

Entre les activitats programades, hi ha 70 conferències divulgatives sobre la ciència que impartiran professors i investigadors de la UIB en centres educatius de secundària, batxillerat i cicles formatius d'arreu de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. L’objectiu d’aquestes conferències és que l’alumnat entengui la importància del fet científic i de la seva repercussió social.

Els departaments i institucions participants en aquesta edició són: Biologia, Biologia Fonamental i Ciències de la Salut, Economia de l'Empresa, Ciències Matemàtiques i Informàtica, Dret Privat, Filosofia i Treball Social, Física, Pedagogia i Didàctiques Específiques, Química, IFISC (Institut de Física Interdisciplinària i Sistemes Complexos) i IMEDEA (Institut Mediterrani d'Estudis Avançats).

Alguns dels títols d’aquestes conferències són L’ADN del pa amb oli, Sexe, sida i prevenció, Com podem comunicar-nos amb l’ ordinador?, Que és això de la web 2.0?, Las redes sociales (Facebook, Twitter, Myspace…): cuestiones legales, El forat d'ozó: passat, present i futur, Fenòmens meteorològics extrems, Los láseres: cómo funcionan y para qué sirven, entre d’altres.

Fecha del evento: 02/11/2009

Fecha de publicación: Fri Oct 30 12:20:00 CET 2009