Historia, género y medicina: vínculos insoslayables

(Contenido en el idioma por defecto)

Cicle de conferències Humanisme i Ciència

Dia: dijous, 7 de febrer de 2008
Horari: 19.30 h
Lloc: sala d'actes de la Fundació la Caixa,
CaixaFòrum Palma (Gran Hotel).
Plaça de Weyler, 3. Palma

La doctora Teresa Ortiz, catedràtica d'Història de la Ciència de la Universitat de Granada i directora de la revista Dynamis, sobre història de la medicina, impartirà la conferència Historia, género y medicina: vínculos insoslayables.

Aquest acte encetarà el primer cicle de conferències Humanisme i Ciència, que organitza el Grup d'Investigació d'Història de la Salut de l'Institut Universitari d'Investigació en Ciències de la Salut (IUNICS), i que té com a objectiu difondre la idea que el saber humanístic i el saber científic no són antagònics sinó complementaris, la qual cosa hauria de ser present a l'hora de dissenyar les disciplines que han de formar part del programa de les distintes carreres universitàries. Així els llicenciats tindrien una formació integral que els faria conèixer millor la diversitat d'aspectes que té la societat en la qual desenvolupen les seves activitats professionals.

La presentació de la conferenciant anirà a càrrec de la senyora Rosamaria Alberdi, professora del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia de la UIB.

El cicle el dirigeix el doctor Francesc Bujosa, professor d'Història de la Ciència de la UIB, i el coordina el senyor Joan March.

Fecha de publicación: Thu Feb 07 15:02:00 CET 2008