El doctor Carles Duarte, investigador de l'IMEDEA (CSIC-UIB), ha estat nomenat membre del Consell Europeu de Recerca

(Contenido en el idioma por defecto)

El doctor Carles Duarte, investigador de l'Institut Mediterrani d'Estudis Avançats, centre mixt entre la UIB i el CSIC, ha estat nomenat nou membre del consell científic del Consell Europeu de Recerca, CER, òrgan encarregat del finançament de programes i projectes de recerca a Europa.

El consell científic del CER té com a finalitat determinar l'estratègia d'actuació i garantir que les activitats es destinin a la consecució de l'excelència científica.

El ERC va néixer l'any 2007 i al llarg d'aquests dos anys ha tramitat 11.000 sol·licituds de beques i ha destinat prop de 850.000 euros a projectes de 575 candidats.

La Comissió Europea ha incorporat també com a nous membres del CER els doctors Sierd Cloething, professor de la Universitat Lliure d'Amsterdam, i Henrietta Moore, professora de la Universitat de Cambridge.

Fecha de publicación: Tue Apr 28 11:40:00 CEST 2009