Seminari d'Investigació en Educació Musical

Dia: dimecres, 6 de juliol de 2016
Hora: 9.30 hores
Lloc: Caixa Fòrum, Palma

La inauguració serà a càrrec del doctor Juan José Montaño, director general de Política Universitària i d'Ensenyament Superior del Govern de les Illes Balears; la doctora Joana Maria Seguí, vicerectora de Projecció Cultural i Universitat Oberta de la UIB; la doctora Maravillas Díaz, presidenta del comitè organitzador i ponent; la doctora Francesca Comas, subdirectora de l’IRIE; el doctor Bernat Sureda, director del Departament de Pedagogia i Didàctiques Específiques de la UIB; i la doctora Noemy Berbel, professora de la Facultat d'Educació de la UIB i organitzadora del seminari.

El dies 6, 7 i 8 de juliol tindrà lloc el Seminari d’Investigació en Educació Musical, organitzat pel Grup de Recerca en Art i Educació (GRAiE) de la UIB. La finalitat del SIEM UIB2016 és donar a conèixer investigacions en l’àmbit de l’educació musical que convidin a formular preguntes, propostes i reflexions sobre aquest àmbit. Així mateix el seminari ha de servir per fomentar la col·laboració entre les diferents institucions nacionals i internacionals que treballen en el camp de la música.

El seminari compta amb tres ponents de trajectòria reconeguda per la comunitat científica internacional en l’àmbit de l’Educació Musical: el doctor David Forrest, professor de l’School of Education i de l’School of Arts de la RMIT University, Austràlia, així com coordinador d’investigació a l’School of Arts (HDR Coordinator); la doctora Graça Mota, directora del CIPEM (Centro de Investigação em Psicologia da Música e Educação Musical), Escola Superior de Educação do Instituto Politécnico do Porto; i el doctor Boris Kleber, professor al Center for Music in the Brain Department of Clinical Medicine, Aarhus University, de Dinamarca.

També hi participarà la doctora Maravillas Díaz, professora de la Universitat del País Basc i directora del comitè científic del SIEM UIB 2016. Cal destacar la seva trajectòria en l’àmbit de l’educació musical, com a docent i com a investigadora, i el fet que és un referent de primer ordre nacional i internacional.

Data de l'esdeveniment: 06/07/2016

Data de publicació: Mon Jul 04 13:41:00 CEST 2016