Comunicat de condol de la Xarxa Vives d'Universitats pels fets ocorreguts a l'IES Joan Fuster de Barcelona

El Consell General de la Xarxa Vives d’Universitats s’ha reunit a la Universitat de Girona (UdG) i ha elegit president el Rector de la Universitat Oberta de Catalunya, Josep A. Planell

El Consell General de la Xarxa Vives, integrat pels rectors de les 21 universitats de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya del Nord, Andorra i Sardenya, reunits el dia 20 d’abril a Girona en sessió ordinària:

1. Ratifica la seva condemna i el seu rebuig de la violència, que avui ha fet de l’IES Joan Fuster de Barcelona el seu objectiu.
  2. Expressa la seva solidaritat amb les víctimes d’aquests fets i el seu suport a la comunitat educativa del centre.
  3. Referma el compromís de les universitats a favor de la pau i de la no-violència, certificat el 3 de maig de 2001 a l’acte «Les universitats per una cultura de pau».

Data de publicació: Mon Apr 20 15:00:00 CEST 2015