Acte d'investidura del senyor Joan Veny i Clar com a doctor honoris causa de la UIB

Plantada d’arbre
Dia: dilluns, 10 d’octubre de 2016
Hora: 11.10 hores
Lloc: jardins de l’edifici Ramon Llull, campus universitari, Palma

Atenció als mitjans
Després de plantar l’arbre, el senyor Joan Veny atendrà els mitjans de comunicació interessats.

Acte d’investidura
Dia: dilluns, 10 d’octubre de 2016
Hora: 12 hores
Lloc: sala d’actes de Son Lledó, campus universitari, Palma

La Universitat de les Illes Balears investirà el senyor Joan Veny i Clar com a doctor honoris causa de la UIB. Fou nomenat pel Consell de Govern el dia 17 de febrer de 2016, a proposta del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UIB. Amb motiu de l'acte d'investidura, el senyor Joan Veny plantarà un arbre de l’amor als jardins de l’edifici Ramon Llull, arbre que servarà la seva memòria entre la comunitat universitària.

Protocol de l’acte d’investidura

Cloenda de l’acte i interpretació de l’himne universitari «Gaudeamus igitur» a càrrec d’alguns membres de la Coral Universitat de les Illes Balears.

Notícia relacionada

Data de l'esdeveniment: 10/10/2016