770 alumnes participen a les cerimònies de graduació de la UIB

Al mes de setembre es faran les cerimònies de graduació de la Facultat d’Educació i de l’Escola Politècnica Superior

Un total de 770 alumnes de la UIB han participat fins ara a les cerimònies de graduació del curs acadèmic 2014-15. Del 16 al 29 de juliol han tingut lloc les cerimònies de graduació de les facultats d’Infermeria i Fisioteràpia, Psicologia, Economia, Turisme, Filosofia i Lletres, Ciències i Dret, i de la Universitat Oberta per a Majors.

Setembre

Encara queden per fer les cerimònies de graduació de la Facultat d’Educació i de l’Escola Politècnica Superior, que tindran lloc la primera setmana de setembre. Concretament:

• Facultat d’Educació 1 (grau d'Educació Primària): el dimecres 2 de setembre.
  • Facultat d’Educació 2 (grau d'Educació Infantil, grau d'Educació Social presencial i en línia, grau de Pedagogia, llicenciatura de Pedagogia): el dijous 3 de setembre.
  • Escola Politècnica Superior: el divendres 4 de setembre.

Seus universitàries

Les cerimònies de graduació a les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera se celebraran, com cada any, juntament amb l'acte d'obertura de l'any acadèmic en cada una de les seus.

A la Seu universitària d’Eivissa i Formentera, l’acte serà el dijous 17 de setembre.

A la Seu universitària de Menorca, l’acte serà el dijous 7 d’octubre.

Fotografies

Les imatges de les cerimònies de graduació estan disponibles al portal Alumni UIB i a les galeries fotogràfiques de les notícies corresponents a les cerimònies de graduació de cada facultat.