29 alumnes de Menorca reben el premi de les Olimpíades Escolars i de les Proves Cangur

207 estudiants de secundària de Menorca han participat en les proves escolars organitzades per la UIB durant el curs 2018-19

Dia: divendres, 7 de juny de 2019
Hora: 17 hores
Lloc: Seu universitària de Menorca, Can Salort, c/ de Santa Rita, 11, Alaior

El divendres 7 de juny tindrà lloc l’acte de lliurament de premis de les Olimpíades Escolars i les Proves Cangur 2019 organitzades per la UIB. Al llarg del curs 2018-19 hi han participat un total de 207 estudiants de Menorca, 20 dels quals han resultat guanyadors de les Olimpíades i 9 de les Proves Cangur.

Lliuraran els premis el delegat territorial d’Educació a Menorca, senyor Joan Marquès, i la vicerectora d'Estudiants de la UIB, doctora Rosa Isabel Rodríguez.

Aquí podeu consultar els guanyadors (a cada enllaç trobareu els noms dels alumnes guardonats de cada illa):

Les Olimpíades Escolars estan incloses en les activitats Seràs UIB del Programa d'Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB). El Vicerectorat d'Estudiants de la UIB i la Conselleria d'Educació i Universitat, mitjançant el PORT-UIB, treballen conjuntament en el disseny i realització d'una sèrie d'activitats per facilitar als futurs alumnes de la Universitat la transició als estudis superiors, donar suport a les famílies i millorar la comunicació amb els centres educatius de les Illes Balears.

La UIB agraeix a les entitats i empreses patrocinadores el suport per fer possibles les proves i els concursos.

Data de l'esdeveniment: 07/06/2019

Data de publicació: Tue Jun 04 11:57:00 CEST 2019