Escuchar

Videonoticias

Ca ses Llúcies obre les portes a la innovació en sostenibilitat

07/11/2019
Duración:

Conferència «Universitat de les Illes Balears, motor social i econòmic»

Conferència a càrrec del senyor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears, titulada: «Universitat de les Illes Balears, motor social i econòmic».

07/11/2019
Duración:

Lliurament dels V Premis CEIB al Talent Universitari UIB - Economia i Empre...

Premis CEIB al talent Universitari Economia i Empresa.Entrega de Premis V edició

10/10/2019

40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears.Exposició

L’exposició 40 anys de fons artístic de la Universitat de les Illes Balears se centra en la tasca feta pels graduats en Història de l’Art per la UIB Gori Aloy i Pere Miquel, sota la tutela de la doctora Magdalena Brotons, professora del Departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts. El treball que els dos graduats han dut a terme ha estat catalogar i analitzar les obres d’art. La Universitat de les Illes Balears ha anat confegint aquest fons artístic al llarg de tota la seva història, tant a través de donacions com d’adquisicions.

01/07/2019