Presentades les publicacions dels investigadors Margalida Tarabini de la UIB i Federico Costa, de l'IMEDEA, guardonats amb el II Premi d'Investigació del CES

El Consell Econòmic i Social ha presentat la publicació de l’estudi «Las cláusulas de empleo en los convenios colectivos de Baleares en tiempo de crisis: problemas de legalidad», de la doctora Margarita Tarabini, professora de Dret del Treball del Departament de Dret Públic de la UIB, guardonat amb el primer premi exaequo de la segona edició del Premi d’Investigació del Consell Econòmic i Social.

També ha estat premiat amb el primer premi el treball de la Fundació Kovacs: «El proceso completo de I+D+i de un nuevo tratamiento para las dolencias de cuello y espalda».

Per altra banda, s’ha presentat la publicació del treball «La pesca de recreo y el turismo: una solución para el sector pesquero», del senyor Federico Cardona, investigador de l’Institut Mediterrani d’Estudis Avançats, (IMEDEA), (centre mixt CSIC-UIB), guardonat amb un accèssit.

El Premi d’Investigació del CES es va atorgar el mes de novembre. Es convoca anualment i hi poden optar els autors de treballs inèdits que es refereixin a temes econòmics, socials o laborals que posin de manifest la seva incidència a les Illes Balears. Té el suport de La Direcció General de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació del Govern balear.

Assistiren a l’acte el doctor Llorenç Huguet, president del Consell Econòmic i Social de les Illes Balears, el senyor Pere Antoni Oliver, director general de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació del Govern balear, i la doctora Montserrat Casas, Rectora de la Universitat de les Illes Balears.

Data de publicació: Fri Feb 19 12:23:00 CET 2010