Lliurament del III Premi d'Investigació sobre Violència de Gènere a l'obra "Representación mediática de la violencia de género. Análisis de la prensa balear (2004-2008)"

Dia: dijous, 10 de desembre de 2009
Hora:
Lloc: Son Lledó,
campus universitari, Palma

Tindrà lloc el lliurament del III Premi d’Investigació sobre Violència de Gènere, que atorga la Càtedra d’Estudis de Violència de Gènere de la UIB, a María Isabel Menéndez pel treball de recerca Representación mediática de la violencia de género. Análisis de la prensa balear (2004-2008)

Hi assistiran la senyora Lila Thomàs, directora de l’Institut Balear de la Dona, la doctora Marta Fernández, directora de la Càtedra d’Estudis de Violència de Gènere, el doctor Martí X. March, vicerector primer, de Planificació i Coordinació Universitària, i la doctora Montserrat Casas, Rectora de la Universitat de les Illes Balears.

La Càtedra d'Estudis de Violència de Gènere, constituïda en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat de les Illes Balears i l'Institut Balear de la Dona, té com un dels objectius principals contribuir a la investigació, el coneixement i la difusió dels problemes relacionats amb la violència de gènere.

Data de l'esdeveniment: 10/12/2009

Data de publicació: Wed Dec 09 12:25:00 CET 2009