Comunicat del Rector per reivindicar la qualitat a la institució

Com a Rector, vull reivindicar la professionalitat i la qualificació dels docents, investigadors i personal d’administració i serveis de la UIB davant les crítiques que va expressar ahir el portaveu del Grup Parlamentari Podem durant el debat de política general de la comunitat autònoma i que qüestionen la capacitat de la institució de subministrar professionals qualificats al ParcBIT. Aquestes declaracions són injustes i expressen un manifest desconeixement de la tasca docent i de la recerca de primer nivell que es realitza a la UIB, així com de la valoració positiva que en fan les empreses.

La Universitat, com el Parlament, és un reflex de la societat, i no es pot menysprear la feina de la comunitat universitària per comportaments o experiències particulars, si és això el que es volia criticar. La UIB alimenta l’excel·lència acadèmica i investigadora per donar un millor servei públic de formació superior als nostres estudiants i a la societat en general, i ho demostra any rere any consolidant posicions capdavanteres en els rànquings universitaris.

En aquest sentit, vull agrair les paraules de la Presidenta del Govern, Francina Armengol, i dels parlamentaris que varen posar en relleu el prestigi de la Universitat.

Data de publicació: Thu Oct 26 11:24:00 CEST 2017