962 estudiants de les Illes Balears s'han matriculat a les proves d'accés a la Universitat

Dies 9, 10 i 11 de setembre de 2014

Els dies 9, 10 i 11 de setembre 962 estudiants de les Illes Balears s'examinaran de les proves d'accés a la Universitat, convocatòria de setembre de 2014.

Del total d'alumnes matriculats a les proves d'accés a la Universitat, 183 es presenten únicament a la fase específica amb l'objectiu d’apujar nota. Aquests alumnes ja havien aprovat les proves en convocatòries anteriors.

Alumnes matriculats per illes:

Mallorca: 790 estudiants
Eivissa: 115 estudiants
Formentera: 6 estudiants
Menorca: 51 estudiants

Total: 962 estudiants

Atenció als mitjans:

Per a qualsevol aclariment, dimarts, 9 de setembre, entre les 10 i les 12 hores  la doctora Margalida Payeras, vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat, i/o el doctor Joan Stela, director del Secretariat Tècnic d’Accés a la Universitat, atendran els mitjans de comunicació interessats a l’edifici Gaspar M. de Jovellanos del campus de Palma o per telèfon (contactau amb el Servei de Comunicació: 971 17 34 74).

Els mitjans gràfics podran accedir a una aula d'examen a les 11.15 hores als punts següents:

• Campus de la UIB, Palma: aula AA01 de l’edifici Gaspar M. de Jovellanos
  • Menorca: IES Josep Miquel Guàrdia