77 alumnes de batxillerat de les Illes Balears participen a la XXIV Olimpíada de Física a la UIB

Dia: dimecres, 6 de març de 2013
Hora: 9.50 hores
Llocs:

• Mallorca: aula 1, edifici Mateu Orfila i Rotger, campus universitari, Palma.
  • Menorca: Seu universitària de Menorca. Can Salort. C/ Santa Rita, 11. Aula 3
  • Eivissa: Seu universitària d'Eivissa i Formentera. Antic edifici de la Comandància Militar. C/ del Calvari, 1.

Els mitjans gràfics podran prendre imatges de 9.50 a 10.10 hores.

Tindrà lloc la XXIV Olimpíada de Física, amb la participació de 77 alumnes de segon de batxillerat de les Illes Balears (65 de Mallorca, 8 de Menorca i 4 d’Eivissa). L’organitza el Departament de Física de la Universitat de les Illes Balears.

L'Olimpíada de Física és un concurs adreçat a alumnes matriculats del segon curs de batxillerat que cursen l'assignatura Física en centres públics, concertats o privats. L’alumnat de primer curs de batxillerat també hi pot participar.

Els premis per als tres primers classificats inclouen la matrícula gratuïta a la UIB el curs acadèmic 2013-14 en qualsevol dels estudis que s’hi imparteixen. A més, el primer classificat tindrà l’estada gratuïta durant el primer mes del curs 2013-14 a la Residència d’Estudiants de la UIB.

Data de l'esdeveniment: 06/03/2013

Data de publicació: Tue Mar 05 13:11:00 CET 2013