26 alumnes de secundària participen a la V Olimpíada d'Alemany a la UIB

Dia: divendres, 20 d’abril de 2011
Hora: 10 hores
Lloc: aula 17 de l’edifici Arxiduc Lluís Salvador,
del campus universitari, i seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera

Els mitjans gràfics podran prendre imatges de les 10 a les 10.30 hores

La UIB organitza la cinquena edició de l'Olimpíada d’Alemany, que comptarà amb la participació de 26 alumnes de segon de batxillerat de les Illes Balears (20 de Mallorca, 4 de Menorca i 2 d'Eivissa i Formentera). Aquesta activitat s’organitza per potenciar i fomentar l'estudi de l’alemany. Poden participar-hi tots els alumnes que cursin aquesta assignatura en centres públics, privats i concertats de l’arxipèlag. No hi poden participar els alumnes que tenen l’alemany com a llengua materna.

Els tres alumnes millor qualificats rebran com a premi la matrícula gratuïta al primer curs de qualsevol estudi de la UIB.

La prova consta de dues parts: un examen de resposta múltiple sobre continguts gramaticals i lèxics i una redacció. El conjunt de la nota és la mitjana de les qualificacions obtingudes a les dues proves. Els alumnes tindran dues hores per fer els exercicis.

La V Olimpíada d’Alemany l’organitzen el Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica i el Vicerectorat d’Estudiants de la UIB, amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

Data de l'esdeveniment: 20/04/2012

Data de publicació: Thu Apr 19 11:04:00 CEST 2012