109 alumnes de batxillerat de les Illes Balears posen a prova els seus coneixements de llatí i grec en la IV Olimpíada de Llengües Clàssiques de la UIB

Dia: divendres, 4 de maig de 2012
Hora:
10 hores (llatí) i 12 hores (grec)
Lloc:
aula 11 de ledifici Ramon Llull, campus universitari, Palma,
seus universitàries dEivissa i Formentera i de Menorca

Els mitjans gràfics podran prendre imatges a les 10 hores

Tindrà lloc la quarta edició de l’Olimpíada de Llengües Clàssiques de la UIB, adreçada a estudiants de segon batxillerat de les Illes Balears. Hi participaran 109 estudiants de les Illes Balears: 75 a Mallorca, 10 a Menorca i 24 a Eivissa.

L’Olimpíada de Llengües Clàssiques consta de dues modalitats: d’una banda, un exercici de traducció de textos llatins i, de l’altra, un exercici de traducció de textos grecs. Durant la prova, que es realitzarà a totes les Illes de manera simultània, els alumnes hauran de traduir al català o al castellà un o dos textos clàssics, en llatí i en grec, segons si han optat només per una de les dues modalitats o per ambdues. Per fer cada un dels exercicis els estudiants disposaran d’una hora i mitja. Les proves es realitzaran de forma successiva per tal de facilitar que els alumnes es puguin presentar a les dues modalitats.

Es concedirà un primer premi per a cada una de les modalitats i un segon premi per a la modalitat de traducció d'un text en llatí. El premi per als tres guanyadors consistirà en la matrícula gratuïta per a qualsevol estudi de la UIB per al curs vinent.

L’Olimpíada de Llengües Clàssiques l’organitza el Departament de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica de la UIB amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats.

Data de l'esdeveniment: 04/05/2012

Data de publicació: Thu May 03 12:07:00 CEST 2012