Videonoticias

Presa de possessió dels vuit degans i de la directora de l'escola politècni...

Ha tingut lloc l’acte de presa de possessió dels degans de les facultats de la UIB i de la directora de l’Escola Politècnica Superior de la UIB.

02/02/2016
Duración:

Acte de benvinguda dels estudiants d'intercanvi de segon semestre a la UIB

Acte de benvinguda als alumnes d’intercanvi que s’incorporen a la Universitat de les Illes Balears el segon semestre del curs acadèmic 2015-16, a càrrec del senyor Ricardo Sagrera, director del Servei de Relacions Internacionals.

El segon semestre han arribat a la UIB 150 estudiants, que se sumen als que arribaren el primer semestre. En total enguany s’han incorporat a les aules 470 estudiants procedents d’universitats europees, americanes, asiàtiques i espanyoles, a través dels programes de mobilitat universitària i d’intercanvi: PAP-ERASMUS o SICUE, i de convenis bilaterals signats entre la UIB i universitats de tot el món

01/02/2016

Conveni amb Pàrodos, Institut Balear de Teatre Clàssic

El doctor Joan Carles Simó, president de Pàrodos, Institut Balear de Teatre Clàssic, i el doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears, signaran un conveni per desenvolupar la cooperació en els camps de la formació d’estudiants, la divulgació cultural i la investigació entre ambdues institucions en l’organització del Festival de Teatre Grecollatí de les Illes Balears i el Festival Maremagnum.

28/01/2016

Presentació del llibre "Perfils lingüístics balears", del doctor Joan Veny

Tindrà lloc la presentació als mitjans del llibre Perfils lingüístics balears, del doctor Joan Veny, i dels dos darrers volums publicats de les Obres Completes de Miquel dels Sants Oliver.

18/12/2015

Nadales a la UIB, de la mà del cor Música Viva

El cor Música Viva, integrat pels estudiants dels graus d’Educació Infantil i Educació Primària de la UIB, dirigits per Llorenç Gelabert i amb l'acompanyament al piano de Svitlana Bens, cantaran algunes nadales.

22/12/2015