Els bidells canvien de vestit

(Contenido en el idioma por defecto)

Vestit gris perla. Camisa blanca. Corbata o mocador de coll de tons blaus i cels. Sabates negres. Els bidells de la UIB estrenen nova imatge, després de 33 anys de passejar-se de color blau obscur. La idea va sorgir del delegat del Rector en una conversa amb alguns bidells i el seu cap, a partir de la qual es va iniciar un procés de feina col·laborativa entre ells, la Gerència i l’equip de la DIRCOM per encertar en un model de vestit que fos adequat, funcional i còmode alhora. El canvi de vestit és una mesura més que acompanya la renovació de la imatge institucional (logo i símbol, colors...) de la Universitat, que es gestiona des de la DIRCOM.

Val a dir que el canvi d’indumentària és a cost zero! Els bidells tenen un complement mensual per compensar l’obligatorietat d’anar amb uniforme i, per tant, no ha suposat una despesa extra per a la institució.

Entre els edificis de les seus de Menorca i d’Eivissa i Formentera i el campus de Palma, i entre matins i horabaixes, la UIB compta amb 57 bidells, que són a la porta d’entrada de cada facultat, escola, i de la resta d’edificis institucionals. I, per tant, és important que ofereixin una imatge amable, perquè és la primera impressió que hom té en arribar a la UIB.

Idò! Bona tasca als bidells!

Fecha de publicación: Thu Oct 20 07:49:00 CEST 2016